Kratak sadržaj:
1. Aid Bulić – ZNAČAJ PROBLEMSKE NASTAVE U REALIZACIJI OBRAZOVNIH CILJEVA U NAŠIM ŠKOLSKIM KURIKULUMIMA
2. mr. Mirsad Cvrk – NASILJE U ŠKOLI I VAŽNOST OSPOSOBLJAVANJA DJECE ZA NENASILNO RJEŠAVANJE PROBLEMA
3. mr. Željko Đukić – SELF UČENIKA I INTERPERSONALNI KONFLIKTI UČENIKA OSNOVNOŠKOLSKOG UZRASTA
4. dr. sc. Joško Sindik, dr. sc. Joško Vukoslav,dipl. psiholog Dijana Frančešević, dipl. psiholog Ida Šimunović – SPOLNE RAZLIKE U ZASTUPLJENOSTI ČIMBENIKA POVEZANIH S POTICANJEM SAMOPOŠTOVANJA PREDŠKOLSKE DJECE
5. mr. Saša Delić – UTICAJ DOBI I SPOLA ZAPOSLENIKA USTANOVA ZA OSOBE SA MENTALNOM RETARDACIJOM NA POJAVU BURNOUT SINDROMA
6. dr. sc. Halil Hasanović, mr. Mihret Sinanović – KOMPETENCIJSKO MODELIRANJE STRUČNOG USAVRŠAVANJA I OSPOSOBLJAVANJA DIREKTORA SREDNJIH STRUČNIH ŠKOLA U BOSNI I HERCEGOVINI
7. Enesa Kalajlić – FIZIČKO NASILJE MEĐU VRŠNJACIMA
8. mr. Maja Trifunović – KONFLIKTNE ORIJENTACIJE UČENIKA MLAĐEG ŠKOLSKOG UZRASTA
9. mr. Zlata Bosnić – SALIH LJUBUNČIĆ – VELIKI PEDAGOG I REFORMATOR
10. Dževad Šehić – OSVRT NA KNJIGU “MATEMATIČKA ČITANKA 2” PROF. DR. ŠEFKETA ARSLANAGIĆA
11. dr. Šefket Arslanagić – PRIPREMA TAKMIČARA IZ BOSNE I HERCEGOVINE ZA 51. IMO U KAZAHSTANU
12. mr. Šejla Džanan – PROMJENA PARADIGME UČENJA – “UČENJE NA DALJINU”