Kratak sadržaj:
1. dr. Josip Janković, Anita Begić – NASILJE U OBITELJI, POČETAK ILI KRAJ NASILJA VRSTE
2. dr. Esed Karić – VREDNOVANJE I EMANCIPATORSKI PRISTUP NASTAVI
3. Džanan Šejla – ULOGA FORMALNIH I NEFORMALNIH GRUPA U FUNKCIONISANJU ŠKOLE KAO ORGANIZACIJE
4. dr. Šefket Arslanagić – PTOLEMEJEV* TEOREM, NJEGOVA GENERALIZACIJA I PRIMJENA
5. mr. Muradif Hajder – DEPRESIVNOST KOD NASTAVNIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI
6. Amira Begić, Senada Pepeljak,mr. Alma Dizdarević, Senad Osmanović – STAVOVI NASTAVNIKA I UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE “SIMIN HAN” PREMA DJECI SA POSEBNIM POTREBAMA
7. dr. Enes Huseinagić – KOMPETENCIJE DIREKTORA ŠKOLE
8. dr. Faris Rašidagić, mr. Alem Kukić – OCJENJIVANJE U NASTAVI SPORTA I TJELESNOG I ZDRAVSTVENOG ODGOJA
9. mr. Sabira Šašić – SOCIJALNA ZAŠTITA U BIH SA POSEBNIM OSVRTOM NA ZAŠTITU DJETETA
10. Suada Numić – LJUDI SE PAMTE PO DJELIMA
11. dr. Miroslava Topić – FRANJEVAČKO ŠKOLSTVO U BOSNI I HERCEGOVINI OD 1850. DO 1909. GODINE
12. Alija Muminagić – O JEDNOM INTERESANTNOM MATEMATIČKOM ZADATKU SA KORJENIMA
13. Senija Hrnčić – MODEL PROVJERE ZNANJA VIII RAZRED: JEDNAČENJE SUGLASNIKA PO ZVUČNOSTI
14. Selveta Arnautović – MODEL INTERPRETACIJE DRAMSKOG DJELA NA PRIMJERU DRAME “VELIKI VEZIR“, DERVIŠA SUŠIĆA
15. dr. Arif Zolić – O ELEMENTARNIM METODAMA RJEŠAVANJA PROBLEMA EKSTREMNIH VRIJEDNOSTI FUNKCIJA